Επιστρέφει στον Άρη ο Μήτρου – Λονγκ 22/07/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άλλοτε παίκτης του ΠΑΟΚ, του Απόλλωνα Πατρών και του Περιστερίου, Ελάιζα Μήτρου – Λονγκ, επιστρέφει στην GBL για λογαριασμό του Άρη, στον οποίον είχε αγωνιστεί και την σεζόν 2022-2023. Ο 29χρονος γκαρντ, που έχει ελληνικό διαβατήριο, πέρσι έπαιξε στις Χάποελ Χολόν και Τριέστε και πλέον θα αγωνίζεται στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, υπογράφοντας διετές συμβόλαιο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ