Έντι: «Έκαναν εξαιρετική δουλειά οι συμπαίκτες μου και ο κόουτς» 06/11/2024 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Τζάρελ Έντι μετά τη μεγάλη νίκη του Περιστερίου κόντρα στην Μανίσα στάθηκε στο γεγονός ότι ευστόχησε μόνο με τρίποντα και βολές, ενώ είπε τα καλύτερα για τους συμπαίκτες του και τον προπονητή του. Αναλυτικά όσα δήλωσε στην συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα: «Τα τρίποντα δίνουν περισσότερους πόντους από τα δίποντα. Ένιωθα υπέροχα σήμερα, νιώθω πως οι συμπαίκτες που έκαναν εξαιρετική δουλειά στο να με βρίσκουν, όπως και ο κόουτς στο να σχεδιάζει επιθέσεις που με έβαζαν σε καλή σημείο και ήταν καλή μέρα. Όταν οι συμπαίκτες μου με βρήκαν τα έβαζα, οπότε το εκτιμάω». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ