Δείπνο Λιόλιου στην Εθνική Γυναικών πριν το Ευρωμπάσκετ 2025 (ΦΩΤΟ) 14/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγες ημέρες πριν την έναρξη του Ευρωμπάσκετ Γυναικών 2025, που θα φιλοξενηθεί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Βαγγέλης Λιόλιος, παρέθεσε δείπνο στην Εθνική ομάδα. Η βραδιά είχε όμορφο και οικογενειακό κλίμα, με το τεχνικό επιτελείο, τις παίκτριες και τα μέλη της Ομοσπονδίας να δίνουν το «παρών» σε μια συμβολική κίνηση στήριξης και ενότητας πριν την έναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων. Η «γαλανόλευκη» ξεκινά την πορεία της στη διοργάνωση την Τετάρτη 18 Ιουνίου (20:30), απέναντι στην Ελβετία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ