Χωρίς Κουζμίνσκας κόντρα στον Ολυμπιακό η ΑΕΚ 15/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μιντάουγκας Κουζμίνσκας δεν κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα στη μέση και τέθηκε νοκ άουτ για τον 2ο ημιτελικό της GBL απέναντι στον Ολυμπιακό στη «SUNEL Arena» (15/5, 20:15). Αμφίβολος, όμως, είναι και ο Σι Τζέι Μπράις, που ταλαιπωρείται από ενοχλήσεις στον ώμο και η συμμετοχή του θα κριθεί πριν το τζάμπολ του Game 2 κόντρα στους ερυθρόλευκους. Έτσι η ΑΕΚ θα πάει με εξάδα ξένων τους Γκρέι, Χαμπ, Γκόλντεν, Τάκερ, Χέιλ και Μπράις, περιμένοντας φυσικά να δει αν μπορεί να υπολογίζει στον τελευταίο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ