Χάνει όλο το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων ο Ταρεμί 14/06/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μεχντί Ταρεμί βρισκόταν στην Τεχεράνη όταν οι εχθροπραξίες μεταξύ Ιράν και Ισραήλ ξεκίνησαν, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί στην πόλη. Ο ίδιος, λοιπόν, φαίνεται πως θα χάσει ολόκληρο το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Gazzetta dello Sport, το κλείσιμο του εναέριου χώρου στο Ιράν καθιστά αδύνατο το ταξίδι του στις Ηνωμένες Πολιτείες και ως εκ τούτου ο επιθετικός θα παραμείνει στην πατρίδα του. Όπως τονίζει το ίδιο Μέσο, ο παίκτης βρίσκεται στην Τεχεράνη σε ασφαλές μέρος και προστατευμένος από τους βομβαρδισμούς. Από πλευράς της η ομάδα βρίσκεται σε επικοινωνία με τις ιρανικές αρχές, προκειμένου να βρεθεί μία λύση για να φυγαδευτεί από τη χώρα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ