Μετάβαση στο περιεχόμενο
Κορονοϊός – Λαμία: 61χρονος πήρε εξιτήριο μετά από 154 ημέρες στη ΜΕΘ – Πώς τον ξεπροβόδισε η «δεύτερη» οικογένειά του

2022-06-21

Εξιτήριο δόθηκε από το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας, σε έναν 61χρονο ασθενή που είχε νοσήσει από κορονοϊό τον περασμένο Ιανουάριο! Είναι από τις ειδήσεις που δίνουν ...