BINTEO – Έξαλλος ο Μαρινάκης: Μπήκε στο γήπεδο μετά την γκέλα της Νότιγχαμ 11/05/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έξαλλος ήταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά την ισοπαλία της Νότιγχαμ με τη Λέστερ. Η ομάδα του έμεινε στο 2-2 κάτι που εκνεύρισε τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, ο οποίος βρέθηκε στο χορτάρι μετά τη λήξη του αγώνα. Μάλιστα, είχε έναν έντονο διάλογο με τον Νούνο Εσπιρίτο Σάντο για την εικόνα της Νότιγχαμ Φόρεστ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ