Αταμάν: «Ήταν ένα δύσκολο ματς και παίξαμε τραγικά» 06/01/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λιτός και ιδιαίτερα αυστηρός στις δηλώσεις του εμφανίστηκε ο Εργκίν Αταμάν μετά την εντός έδρας ήττα του Παναθηναϊκού από την Αρμάνι Μιλάνο για την 20ή αγωνιστική της Euroleague. Ο προπονητής των «πράσινων» δεν είχε διάθεση για πολλές κουβέντες μετά το τέλος της αναμέτρησης, εκφράζοντας ξεκάθαρα τη δυσαρέσκειά του για την εικόνα της ομάδας του. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, ο Παναθηναϊκός έπαιξε τραγικά, περιοριζόμενος σε αυτή τη διαπίστωση, ενώ παράλληλα έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες της Αρμάνι για τη νίκη τους. Όσα είπε: «Ήταν ένα δύσκολο ματς, παίξαμε τραγικά. Συγχαρητήρια στην Αρμάνι που έπαιξε με παίκτες από τον πάγκο της. Δεν έχω και πολλά να πω μετά από αυτό το παιχνίδι». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ