Άρης: Αποζημιώνει τους ταξιδιώτες της Λιβαδειάς 19/02/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε μια κίνηση «επιβράβευσης» με φόντο την αναμέτρηση με τον Παναιτωλικό προχώρησε ο Άρης. Πιο συγκεκριμένα, η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ γνωστοποίησε πως όσοι παρακολούθησαν από κοντά το εκτός έδρας παιχνίδι κόντρα στον Λεβαδειακό, δικαιούνται ελεύθερη είσοδο στο κυριακάτικο (16:30) παιχνίδι με τους Αγρινιώτες στο «Κλεάνθης Βικελίδης». H συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί ουσιαστικά το «ευχαριστώ» του Άρη στους περίπου 1.000 φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στο πλευρό των ποδοσφαιριστών στην Βοιωτία, παρά την έντονη βροχόπτωση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ