Αντίδραση του Σιάο μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ: Συνάντηση με τον Ζήση για την ενίσχυση του ρόστερ 01/11/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Άμεση κινητοποίηση υπήρξε στις τάξεις του Άρη μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης. Ο Ρίτσαρντ Σιάο είχε συνάντηση με τον γενικό διευθυντή της ομάδας, Νίκο Ζήση, προκειμένου να συζητήσουν τις επόμενες κινήσεις για την ενίσχυση του ρόστερ. Ο Ζήσης παρουσίασε στον ιδιοκτήτη τις ανάγκες του συνόλου και τα κενά που πρέπει να καλυφθούν, ενώ ο Σιάο εξέφρασε απόλυτη στήριξη στο έργο του, τονίζοντας πως «θα κάνει ό,τι χρειάζεται» για να ενισχυθεί η ομάδα. Παράλληλα, αναγνώρισε τη μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει μέχρι τώρα, επισημαίνοντας πως τα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και πως ο κόσμος του Άρη αξίζει να δει την ομάδα να επιστρέφει στις νίκες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σιάο αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα σε υπέρβαση του αρχικού πλάνου, ζητώντας από τον Ζήση να εισηγηθεί τις αναγκαίες προσθήκες και αλλαγές ώστε να υλοποιηθούν χωρίς καθυστέρηση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ