ΑΕΚ: Έδωσε ρεπό ο Νίκολιτς 22/08/2025 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην Αθήνα επέστρεψε η αποστολή της ΑΕΚ. Η ομάδα έφτασε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» λίγο μετά τις 6:00 το πρωί και ο Μάρκο Νίκολιτς έδωσε ρεπό για σήμερα Παρασκευή. Έτσι οι παίκτες θα έχουν χρόνο να χαλαρώσουν ενόψει του κυριακάτικου αγώνα με τον Πανσερραϊκό στη Νέα Φιλαδέλφεια. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ