Το σχόλιο του Ρεάμπτσιουκ για τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού 24/02/2022 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο αριστερός μπακ του Ολυμπιακού, Όλεγκ Ρέαμπτσιουκ, μετά την ήττα από την Αταλάντα τόνισε πως οι «ερυθρόλευκοι» δεν κατάφεραν να αντιδράσουν. Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Όλεγκ Ρέαμπτσιουκ στην κάμερα της Cosmote TV: «Σήμερα ξέραμε πως είχαμε το μειονέκτημα, προσπαθήσαμε, δεχθήκαμε γκολ κόντρα στη ροή του αγώνα αν και στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε καλά. Η Αταλάντα ξέραμε πως ήταν πολύ καλή με τη μπάλα στα πόδια στο δεύτερο ημίχρονο το εκμεταλλεύτηκε και πέτυχε δύο ακόμα τέρματα γρήγορα, χωρίς να καταφέρουμε να αντιδράσουμε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ