Παπασταμάτης: «Παίξαμε κόντρα σε εννιά αντιπάλους» 07/12/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο «ισχυρός» άνδρας του χάντμπολ της ΑΕΚ, Σταμάτης Παπασταμάτης, τόνισε πως η «Ένωση» έπαιξε κόντρα σε εννιά παίκτες με την Σαφχάουζεν και θεωρεί πως οι διαιτητές είναι προσβολή για το θεσμό. Αναλυτικά: «Η ΑΕΚ έπαιξε απέναντι σε εννιά αντιπάλους. Είχαμε τη χειρότερη δυνατή διαιτησία. Έγινε κλοπή από την ΑΕΚ. Μας υποχρέωσαν να χάσουμε το παιχνίδι. Σε όλο το ματς, παίζαμε απέναντι σε εννιά και όχι σε επτά παίκτες. Αυτή η διαιτησία εκθέτει το θεσμό». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ