Μπουρούσης: «Kρίμα γιατί μπορούσαμε στον ημιτελικό…» 15/05/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιάννης Μπουρούσης λίγο μετά το φινάλε για την Λαμποράλ στο Final-4, με την ήττα στον μικρό τελικό από την Λοκομοτίβ, γύρισε το μυαλό του στον χαμένο ημιτελικό και εξέφρασε την απογοήτευσή του. «Φεύγουμε με ένα μεγάλο κρίμα γιατι δείξαμε στον ημιτελικό ότι μπορούσαμε. Στην κανονική διάρκεια, γιατί στην παράταση είχαμε αδειάσει», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ελληνας σέντερ της Λαμποράλ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ