«Άστραψε και βρόντηξε» ο Κούγιας! 29/11/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δεν φαίνεται να πήρε με καλό μάτι ο Αλέξης Κούγιας, το γεγονός πως τέσσερις ποδοσφαιριστές των βυσσινί βγήκαν να διασκεδάσουν, καθώς τα πρόστιμα έπεσαν βροχή για την κίνησή τους αυτή. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΛ: «Με απόφαση του κ. Κούγια τιμωρούνται με 5.000 ευρώ πρόστιμο ο Όγκμποε για την αποβολή του στον χθεσινό αγώνα και από 3.000 ευρώ πρόστιμο τους Batibanga, Abud, Γκοτζαμανίδη και Γρηγορόπουλο, γιατί αποκαλύφθηκε σήμερα ότι την Παρασκευή το βράδυ 2:00 τα ξημερώματα διασκέδαζαν στο μπαρ Lobster». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ