A1 πόλο γυναικών: Ο Ολυμπιακός πήρε το ντέρμπι του Πειραιά 27/11/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πήρε το ντέρμπι ο Ολυμπιακός. Οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν 13-9 του Εθνικού στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Α1 πόλο γυναικών, διατηρώντας το απόλυτο. Η ποιότητα του ρόστερ του Ολυμπιακού επικράτησε επί του Εθνικού που έχει στις τάξεις του σπουδαίες παίκτριες και ολυμπιονίκες, αλλά ακόμη βρίσκεται σε «μοντάρισμα». Παρά την κούραση, η ομάδα του Χάρη Παυλίδη βρήκε ένα μικρό σερί στην δεύτερη περίοδο και δημιούργησε μία διαφορά ασφαλείας, την οποία και κράτησε ως το τέλος της αναμέτρησης. Τα οκτάλεπτα: 4-3, 4-1 (8-4), 2-3 (10-7), 3-2 (13-9). Ολυμπιακός (Χάρης Παυλίδης): Διαμαντοπούλου, Ελ. Πλευρίτου 5, Σλίκινγκ 2, Ελευθεριάδου 1, Κανετίδου, Ξενάκη 1, Σιούτη, Μ. Πλευρίτου, Χαλδαίου, Β. Πλευρίτου, Κρίστμας, Μυριοκεφαλιτάκη 1, Σταματοπούλου, Τριχά 3, Τορνάρου Εθνικός (Μάρκο Μίτσιτς): Σωτηρέλη, Ιωάννου 1, Ι. Χαραλαμπίδη 1, Ελληνιάδη 1, Κοντονή, Μπάκοτς 1, Χατζηκυριακάκη, Α. Μπενέκου 2, Ρακιντζή, Σ. Χαραλαμπίδη 3, Ι. Μπενέκου, Μπερίκου, Φερεντίνου, Μπέτα, Γκοτζιά Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ