Συνεδρίαση της Ολομέλειας της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής 26/11/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Ολομέλεια της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής στην πρώτη Συνεδρίαση της (24/11) μετά τη συγκρότηση της νέας διοίκησης, συζήτησε διεξοδικά: -Τη συμμετοχή της Ελληνικής Παραολυμπιακής Ομάδας στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες ΠΕΚΙΝΟ 2022. – Την οργάνωση της Εκδήλωσης βράβευσης των Αθλητών και Αθλητριών της Παραολυμπιακής Ομάδας ΤΟΚΙΟ 2020, στο Hilton, στις 3 Δεκεμβρίου 2021. Επίσης: -Συγκρότησε την Επιτροπή Προμηθειών- Ενέκρινε οικονομική ενίσχυση για το 23ο Διεθνές Τουρνουά Ποδοσφαίρου Τυφλών-Γνωμοδότησε θετικά για τον Προϋπολογισμό της ΕΑΟΜ ΑμεΑ για το έτος 2022. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ