Τα συγχαρητήρια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην ομάδα βόλεϊ γυναικών (ΦΩΤΟ) 24/11/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τα κορίτσια του Τάκη Φλώρου πέτυχαν το «δύο στα δύο» επί της Αστερίξ, παίρνοντας το… εισιτήριο για τους «16» του CEV CUP, με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ να εκφράζει τα συγχαρητήρια της για την ιστορική πρόκριση. «Χίλια μπράβο στα κορίτσια μας!», αναφέρει χαρακτηριστικά η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ μέσω του επίσημου λογαριασμού που διατηρεί στο Instagram. Η σχετική ανάρτηση: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ