ΒΙΝΤΕΟ: «Εξέθεσε» Μαρτίνς ο Κάκος για τη διαιτησία στο ντέρμπι των «αιωνίων» 04/10/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τη δική του -εκ διαμέτρου αντίθετη με τον προπονητή του Ολυμπιακού Πέδρο Μαρτίνς- άποψη για τη διαιτησία στο «αιώνιο» ντέρμπι κατέθεσε ο Τάσος Κάκος. Στην εκπομπή «Total Football» του Open ο πρώην αρχιδιαιτητής σχολίασε τις αποφάσεις στο ντέρμπι, χαρακτηρίζοντας τον Σλοβένο Βίντσιτς «εκπληκτικό». Επίσης, πρόσθεσε ότι δεν υπήρξαν πολλές αμφισβητούμενες φάσεις, καθώς η συμπεριφορά των παικτών βοήθησε στην ομαλή διεξαγωγή του παιχνιδιού. «Ο διαιτητής ήταν εκπληκτικός. Έβγαλε άνετα το ντέρμπι. Η προσωπικότητά του ήταν αυτή που κράτησε το παιχνίδι. Δεν είχαμε αψιμαχίες, ούτε τσαμπουκάδες. Η συμπεριφορά των ποδοσφαιριστών βοήθησε τον Σλοβένο, ο οποίος ήλεγξε απόλυτα το παιχνίδι». Να θυμίσουμε πως ο Μαρτίνς, μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα, σχολίασε αρνητικά τη διαιτησία του Βίντσιτς, επισημαίνοντας πως υπήρξαν πολλές διακοπές και ότι τέτοιες κακές διαιτησίες δεν έχουν χώρο στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ