Επτάλεπτη διακοπή στο ντέρμπι λόγω καπνογόνων (ΦΩΤΟ) 03/10/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στο «Γ. Καραϊσκάκης» ξεκίνησε στις 20.30, όπως ήταν προγραμματισμένο, αλλά 1.31” μετά τη σέντρα, διεκόπη για επτά λεπτά. Ο λόγος ήταν τα καπνογόνα, τα οποία οδήγησαν τον Σλοβένο διαιτητή Σλάβκο Βίντσιτς στην απόφαση να περιμένει ωσότου καθαρίσει η ατμόσφαιρα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ