Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μένει ελεύθερος από την Μπενφίκα ο Σάμαρης

Παρελθόν από την Μπενφίκα αναμένεται να αποτελέσει ο Ανδρέας Σάμαρης, ο οποίος μένει ελεύθερος από τους «Αετούς» την τελευταία μέρα της μεταγραφικής περιόδου.  Όπως αναφέρει ο πορτογαλικός Τύπος ο Έλληνας άσος είναι ήδη σε διαπραγματεύσεις, και μάλιστα στην τελική φάση τους, με τη διοίκηση της Μπενφίκα για να «σπάσει» το συμβόλαιό του. 

Μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να υπάρξει και η λήξη των συζητήσεων με τη σχετική ανακοίνωση της ομάδας.

Να θυμίσουμε ότι ο Σάμαρης μετά την λύση του συμβολαίου του θα έχει το δικαίωμα να υπογράψει σε όποια ομάδα θέλει για τις επόμενες περίπου δεκαπέντε ημέρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ