BINTEO: Απίστευτο! Παίκτης στην Βραζιλία άρπαξε την κίτρινη από τον διαιτητή και έφυγε 29/08/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πολλά νεύρα είχαν οι παίκτες της Γκρέμιο στην ήττα από την Κορίνθιανς (0-1) με τον διαιτητή της αναμέτρησης, Ρικάρντο Μάρκες. Μετά την αποβολή του Μαϊκόν στο 80′, οι γηπεδούχοι ζητούσαν επίμονα την αποβολή του γκολκίπερ της Κορίνθιανς, Κάσιο, για ένα φάουλ εκτός περιοχής στο 88′. Ο Ντιέγκο Σόουζα βλέποντας πως ο ρέφερι δεν είχε πρόθεση να αποβάλει τον τερματοφύλακα των αντιπάλων, του άρπαξε την κίτρινη κάρτα (!) και απομακρύνθηκε. Βέβαια τελικά δεν γλίτωσε ο ίδιος την κίτρινη κάρτα, αφού ο διαιτητής είχε… ρεζέρβα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ