Νέος σταθμός στην Τουρκία για Κίτσιου (ΦΩΤΟ) 12/08/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Παίκτης της Γκαζιαντέπ θα είναι για την επόμενη σεζόν ο Στέλιος Κίτσιου. Ο πρώην δεξιός μπακ του ΠΑΟΚ, που από το 2017 αγωνίζεται στο εξωτερικό, θα παραμείνει κάτοικος Τουρκίας, ολοκληρώνοντας τη θητεία 2,5 ετών στην Ανκαραγκουτσού, με την οποία είχε γεμάτες σεζόν, έχοντας 75 εμφανίσεις με 3 γκολ και 12 ασίστ. Ο 27χρονος άσος το 2017-18 αγωνίστηκε στη Σεντ Τρούιντεν, έχοντας 35 εμφανίσεις και 2 ασίστ και πλέον θα εξακολουθεί να αγωνίζεται στο τουρκικό πρωτάθλημα με τη φανέλα της ομάδας, η οποία την περσινή σεζόν τερμάτισε στην 9η θέση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ