Πόλο: Στην πόρτα της εξόδου από την Εθνική ο Βλάχος, λόγω Ολυμπιακού! 08/08/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Εξαιρετικά δύσκολο είναι να ανανεωθεί το συμβόλαιο του Θοδωρή Βλάχου με την ΚΟΕ και να συνεχίσει στην εθνική ομάδα πόλο των ανδρών έως τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024! Η νέα διοίκηση με επικεφαλής τον Κυριάκο Γιαννόπουλο, που είναι εδώ και μήνες ο νέος πρόεδρος, είχε δεσμευτεί στους ψηφοφόρους της οι πρώτοι προπονητές των εθνικών ομάδων ανδρών-γυναικών δεν θα δουλεύουν και σε σύλλογο. Ο Βλάχος δουλεύει στον Ολυμπιακό και έχει συμφωνήσει να παραμείνει και την επόμενη χρονιά στην ομάδα του Πειραιά. Το… καρπούζι και το μαχαίρι είναι στα χέρια του Γιαννόπουλου, ο οποίος θα πάρει την απόφαση εάν θα δεχτεί τον διπλό ρόλο του Βλάχου ή θα τον διώξει. Ήδη, πάντως, εδώ και μήνες έχουν γίνει κινήσεις για την αντικατάστασή του και εάν δεν είχε περάσει στους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα είχε ήδη φύγει. Η ΚΟΕ έχει κάνει κρούσεις στον Γκοΐκοβιτς και στον Κόμπετσακ και έλαβε αρνητικές απαντήσεις. Επίσης, έχει μιλήσει με τον Τσους Μαρτίν. Η ομάδα επιστρέφει το μεσημέρι της Τετάρτης (11/8) και θα υπάρξουν εξελίξεις. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ