Βατσλίκ: «Ευχαριστώ που με επέλεξες Ολυμπιακέ» (ΦΩΤΟ) 13/07/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο νέος τερματοφύλακας του Ολυμπιακού, Τόμας Βατσλίκ, ανέφερε σε νέα ανάρτησή του ότι αποδέχτηκε την πρόκληση των «ερυθρόλευκων», ευχαρίστησε τη νέα του ομάδα που τον επέλεξε και εξέφρασε την ανυπομονησία του να γνωρίσει το νέο γήπεδο, τους συμπαίκτες του, αλλά και να μάθει την ελληνική γλώσσα. Ο 32χρονος διεθνής Τσέχος γκολκίπερ ανέφερε: «Η πρόκληση έγινε αποδεκτή. Ανυπομονώ να γνωρίσω το νέο μου γήπεδο και τους συμπαίκτες, να εξερευνήσω την πόλη και να μάθω μια νέα γλώσσα. Σε ευχαριστώ Ολυμπιακέ που με επέλεξες». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ