Basket League: Πήραν άδεια συμμετοχής όλες οι ομάδες – Απομένουν Απόλλων Πάτρας και Ολυμπιακός 02/07/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Λευκός καπνός» για όλες τις ομάδες της περσινής Basket League που θα συμμετάσχουν στο επόμενο πρωτάθλημα και έπρεπε να περάσουν από την επιτροπή αδειοδότησης ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, καθώς έλαβαν άδεια. Πλέον, απομένουν να πάρουν έγκριση για τους φακέλους τους οι δύο ομάδες που ανέβηκαν από την Α2 στο πρωτάθλημα που τελείωσε, δηλαδή ο Απόλλων Πάτρας και ο Ολυμπιακός. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ