Α2 Μπάσκετ: Αίτημα της ΕΟΚ για παρουσία περισσότερου κόσμου στο Απόλλων Πάτρας-Ολυμπιακός Β’ 23/06/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το ντέρμπι ανόδου της Α2 μπάσκετ μεταξύ Απόλλωνα Πάτρας και Ολυμπιακού Β’ δεσπόζει στη σημερινή μέρα. Η ΕΟΚ λίγες ώρες πριν το τζάμπολ (17:00) έστειλε αίτημα στην Πολιτεία, ζητώντας να επιτραπεί η είσοδος σε επιπλέον άτομα από όσα επιτρέπονται. Να θυμίσουμε πως λόγω του πρωτοκόλλου του κορονοϊού έχει απαγορευτεί η παρουσία φιλάθλων στους αγώνες, αφού στο γήπεδο επιτρέπεται μόνο συγκεκριμένος αριθμός ατόμων για λόγους ασφαλείας, κάτι που ίσχυσε σε όλα τα πρωταθλήματα ανεξαρτήτως σπορ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ