Πανηγύρισαν με την ομάδα Ιβάν και Γιώργος Σαββίδης (ΦΩΤΟ) 23/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λόγω των συνθηκών με την πανδημία, τόσο ο Ιβάν όσο και ο Γιώργος Σαββίδης μπορεί να μην κατάφεραν να δώσουν το παρών χθες στο ΟΑΚΑ, αλλά ήταν δίπλα στην ομάδα κι όλοι μαζί πανηγύρισαν την κατάκτηση του Κυπέλλου. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα αποδυτήρια τα κινητά πήραν… φωτιά, καθώς έγιναν πολλές βιντεοκλήσεις με τον ισχυρό άνδρα του Δικεφάλου του Βορρά και τον γιο του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ