ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ – Πανικός στην Τούμπα για ΠΑΟΚ: Μπήκαν στο γήπεδο οι οπαδοί, ζητούν το Κύπελλο! 21/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η αντίστροφη μέτρηση για τον αυριανό (22/5, 21:00) τελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό ξεκίνησε, η… θερμοκρασία ανεβαίνει κι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ είναι δίπλα στην ομάδα τους για να στείλουν το μήνυμα της ολόψυχης στήριξής τους, παρά το γεγονός ότι δεν θα μπορέσουν να είναι παρόντες το Σάββατο στο ΟΑΚΑ. Εκατοντάδες φίλοι του ΠΑΟΚ συγκεντρώθηκαν εδώ και κάμποση ώρα έξω από την Τούμπα, προκειμένου να εμψυχώσουν τους παίκτες που πραγματοποιούν αυτή την ώρα την τελευταία προπόνηση πριν από τον τελικό. Μάλιστα, η ασπρόμαυρη ΠΑΕ επέτρεψε στους οπαδούς να μπουν και στο γήπεδο για να ζητήσουν το Κύπελλο και ταυτόχρονα η Τούμπα, έστω και ανεπίσημα, έγινε το πρώτο γήπεδο που έχει κόσμο κατά τη διάρκεια της πανδημίας! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ