Η πανηγυρική ανάρτηση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για το «διπλό» στη Λεωφόρο (ΦΩΤΟ) 17/05/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε με εντυπωσιακό τρόπο τις υποχρεώσεις του στη Super League 1, το οποίο είχε κατακτήσει τυπικά εδώ και καιρό, καθώς επικράτησε με 4-1 του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο. Σε ανάρτηση που έκαναν στα social media οι Πειραιώτες για την έκβαση του ντέρμπι, που διεξήχθη στο πλαίσιο της 10ης και τελευταίας αγωνιστικής των πλέι οφ αναφέρουν: «Τι νίκη! Τι ομάδα! Τι βραδιά! Ο ιδανικός τρόπος για να τελειώσεις το Πρωτάθλημα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ