Τόμας: «Δεν τελειώσαμε» 12/04/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ουίλ Τόμας υποστήριξε πως η Μπαρτσελόνα είναι η καλύτερη ομάδα στην Euroleague και εξήγησε πως όλοι στη Ζενίτ θα προετοιμαστούν για… μάχες. «Δεν άλλαξε το πλάνο του παιχνιδιού μας. Βγήκαμε με την ίδια νοοτροπία, πρώτα στην άμυνα και μετά η επίθεση θα ερχόταν. Ξέρουμε ότι η Μπαρτσελόνα είναι η καλύτερη ομάδα στη λίγκα φέτος και θα είναι δύσκολο. Πρέπει να προετοιμαστούμε σωστά για τα παιχνίδια και να βγούμε και να εκτελέσουμε το πλάνο μας. Δεν τελειώσαμε», υποστήριξε ο Αμερικανός φόργουορντ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ