ΒΙΝΤΕΟ: Αποθέωση και «φέρτε μας το Κύπελλο» από τους οπαδούς του ΠΑΣ πριν τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό! 07/04/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google “Ντόπες” από τους φίλους του ΠΑΣ Γιάννινα έξω από το γήπεδο των “Ζωσιμάδων”, λίγη ώρα πριν τον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό (7/4, 18:00). Οι οπαδοί των Ηπειρωτών τραγουδούσαν συνθήματα, ζητώντας την κατάκτηση του τροπαίου, σε μία προσπάθεια να εμψυχώσουν τους παίκτες του Αργύρη Γιαννίκη. Δείτε το σχετικό βίντεο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ