«Ντόπες» από οπαδούς στον ΠΑΣ Γιάννινα για το ματς με τον Ολυμπιακό 06/04/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ψυχολογικές «ντόπες» θέλησαν να δώσουν οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα σε παίκτες και τεχνικό team, μια μέρα πριν τη μεγάλη αναμέτρηση κόντρα στον Ολυμπιακό, για τον ημιτελικό του κυπέλλου Ελλάδας. Συγκεκριμένα, οπαδοί των Ηπειρωτών βρέθηκαν στην τελευταία προπόνηση του «Άγιαξ της Ηπείρου» και έδειξαν πως βρίσκονται δίπλα στην ομάδα σε αυτό το δύσκολο ματς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ