Ο ΠΑΣ Γιάννινα ζήτησε ξένους διαιτητές για τη ρεβάνς με Παναθηναϊκό 23/02/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΠΑΣ Γιάννινα έχει το προβάδισμα πρόκρισης απέναντι στον Παναθηναϊκό μετά τη νίκη που πέτυχε στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι για το κύπελλο. Οι Ηπειρώτες έστειλαν σήμερα επιστολή στην ΚΕΔ, με την οποία ζητάνε τον ορισμό ξένων διαιτητών στη ρεβάνς που θα διεξαχθεί στη Λεωφόρο στις 3 Μαρτίου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ