Μήνυμα Γ. Σαββίδη για την πεντάρα στο Κύπελλο (ΦΩΤΟ) 21/01/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΠΑΟΚ είχε εύκολο έργο χθες απέναντι στην ΑΕΛ, κερδίζοντας στην Τούμπα με το επιβλητικό 5-0 τους Θεσσαλούς, στο πρώτο ματς των δύο ομάδων για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος. Τη νίκη, την εμφάνιση και το τελικό αποτέλεσμα χάρηκε και ο Γιώργος Σαββίδης, ο οποίος ανέβασε στο instagram μια φωτογραφία της ομάδας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ