Οριστικό: Εκτός Κυπέλλου οι ομάδες της Super League 2! 05/01/2021 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οριστικά χωρίς τις ομάδες της δεύτερης κατηγορίας θα διεξαχθεί το φετινό Κύπελλο Ελλάδας. Όπως αναφέρει το «dikisports», με απόφαση της ΕΕ της ΕΠΟ οι ομάδες της Super League 2 δεν θα συμμετάσχουν στη διοργάνωση λόγω παρέλευσης των προθεσμιών και σχετικής επιστολής του ΓΓΑ Γ. Μαυρωτά. Έτσι, στην κλήρωση που θα γίνει το μεσημέρι της Τρίτης (13:30) στα γραφεία της ομοσπονδίας θα μπουν μονάχα ομάδες της πρώτης κατηγορίας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ