Ρενέσες: «Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό – Έπαιξαν πολύ καλά» 17/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επικράτησε της Άλμπα Βερολίνου, με τον Ισπανό προπονητή της γερμανικής ομάδας να κάνει λόγο για μία δίκαιη ήττα. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ρενέσες. «Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό, έπαιξαν πολύ καλά και με ενέργεια σε όλο τον αγώνα. Δεχτήκαμε πολλούς πόντους στο τέλος, ήταν μία δίκαιη ήττα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ