Ξέσπασε ο τέταρτος του Παρί-Μπασακσεχίρ: «Δεν είμαι ρατσιστής» 09/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σεμπάστιαν Κολτέσκου, ο οποίος προσέλκυσε τα βλέμματα του παγκόσμιου ποδοσφαίρου μετά το ρατσιστικό περιστατικό που συνέβη στο παιχνίδι της Παρί Σεν Ζερμέν με τη Μπασακσεχίρ, δήλωσε πως δεν είναι ρατσιστής. Ο Ρουμάνος διαιτητής μίλησε στην ιστοσελίδα «prosport.ro» της πατρίδας του και ανέφερε: «Προσπαθώ να είμαι εντάξει. Δεν πρόκειται να διαβάσω καμία ιστοσελίδα αυτές τις μέρες. Όποιος με ξέρει, γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν είμαι ρατσιστής. Ελπίζω τουλάχιστον αυτό». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ