Η ατάκα του Κονσεϊσάο για την Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ 08/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο δεν ξεχνά το πέρασμά του από τον ΠΑΟΚ και δίνει σύνθημα νίκης για την αδιάφορη Πόρτο στο αυριανό ματς με τον Ολυμπιακό. Συγκεκριμένα, για την επιστροφή του στην Ελλάδα, είπε: «Είναι μια χώρα στην οποία μου φέρθηκαν καλά. Θα προτιμούσα να επιστρέψω στη Θεσσαλονίκη, όπου ζούσα, αλλά και η Αθήνα είναι μια όμορφη πόλη. Στον ΠΑΟΚ, ένιωσα να με αγαπά ένα πολύ παθιασμένο κοινό». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ