Νίκησε την Βέρντερ η Στουτγκάρδη και… ανεβαίνει 06/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Στουτγκάρδη άφησε πίσω της το κακό ξεκίνημα στην Bundesliga και πλέον ανεβαίνει στην βαθμολογία, ύστερα και από την εκτός έδρας νίκη επί της Βέρντερ Βρέμης με 1-2. Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του Ντίνου Μαυροπάνου, ο οποίος αγωνίστηκε ως δεξί μπακ (βγήκε στο 45΄), καθοδηγήθηκε από τον Κογκολέζο επιθετικό Σίλας Βαμανγκιτούκα, ο οποίος πέτυχε από ένα γκολ σε κάθε ημίχρονο (31′ πέν., 90’+1′), ανεβάζοντας την Στουτγκάρδη στην όγδοη θέση. Να τονιστεί πως η Βέρντερ του Στέφανου Καπίνο η οποία μείωσε στο τρίτο λεπτό των καθυστερήσεων με τον Ντάβι Σέλκε, έχασε από την Στουτγκάρδη ύστερα από έντεκα διαδοχικά ματς χωρίς και βρίσκεται στην 12η θέση, Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ