Μήτογλου: “Να μάθουμε από τα λάθη μας και να συνεχίσουμε” 01/12/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ιδιαίτερα απογοητευμένος εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Ντίνος Μήτογλου με το τέλος του αγώνα κόντρα στην Βιλερμπάν, ενώ παράλληλα στάθηκε στην ευστοχία των Γάλλων αλλά και την «πράσινη» άμυνα. Πιο συγκεκριμένα, ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού είπε στην κάμερα της NOVA: «Θα ήθελα να πω ότι μιλήσαμε και αναλύσαμε το παιχνίδι. Δεν κάναμε σωστά τα φάουλ και δεν τα χρησιμοποιήσαμε σωστά. Η Βιλερμπάν βρήκε ρυθμό και σούταρε με υψηλό ποσοστό. Έπρεπε να παίξουμε πιο σκληρή άμυνα και πιο δυνατή. Τώρα έχουμε παιχνίδι σε 2 μέρες. Πρέπει να το ξεπεράσουμε, να μάθουμε από τα λάθη μας και να συνεχίσουμε. Ήταν απώλεια ο Μακ. Συμβαίνουν αυτά στο μπάσκετ. Ορισμένες καταστάσεις δεν τις ελέγχεις. Δεν έπαιξε ρόλο στο τι κάναμε σαν ομάδα. Με το που μπήκαμε στο παιχνίδι δεν παίξαμε σκληρά». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ