Νέο κρούσμα κορονοϊού στον Ολυμπιακό! 18/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο κορονοϊός συνεχίζει να σαρώνει την ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού! Σύμφωνα με ανακοίνωση της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ βρέθηκε άλλο ένα μέλος θετικό στον ιό, ανεβάζοντας πλέον στα πέντε τα κρούσματα στην ομάδα. Η ανακοίνωση της ΚΑΕ: «Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει πως βρέθηκε και πέμπτο μέλος της ομάδας θετικό στον Covid 19. Όλα τα επιβεβαιωμένα κρούσματα έχουν απομονωθεί και ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, ενώ έχει πάψει να υφίσταται κάθε είδους προπονητική δραστηριότητα της ομάδας. Οι παίκτες, το προπονητικό επιτελείο και το σταφ θα υποβληθούν αύριο (19/11) σε νέα τεστ για Covid-19» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ