Παπαγιάννης: «Μπορούσαμε να κερδίσουμε, δεν είναι δικαιολογία οι απουσίες» 06/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιώργος Παπαγιάννης αναφέρθηκε στην ήττα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Ο Έλληνας σέντερ είπε μεταξύ άλλων μετά την ήττα στο ΟΑΚΑ από την ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη: «Μπορούσαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Η ΤΣΣΚΑ ξεκίνησε με πολλά εύστοχα τρίποντα αλλά εμείς γυρίσαμε δύο φορές το παιχνίδι. Χάσαμε κάποια κρίσιμα ριμπάουντ, βρήκαν κάποια σουτ και κράτησαν τον ρυθμό. Δεν είναι δικαιολογία οι απουσίες. Δεν πήγαμε στο επιθετικό ριμπάουντ σε αυτό το ματς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ