ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ: Ο Ολυμπιακός είπε την καλημέρα του και η Ζενίτ απάντησε με αγριεμένο γατάκι 05/11/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει στις 7:00 το απόγευμα τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης και οι ερυθρόλευκοι έκαναν χαλάρωμα το πρωί και θέλησαν να πουν μια διαδικτυακή καλημέρα. Οι Ρώσοι έδειξαν το χιούμορ τους και δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη. Απάντησαν με ένα θυμωμένο γατάκι, το οποίο άγρια δείχνει να παρακολουθεί τους ερυθρόλευκους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ