Αταμάν: «Επέστρεψε ο Λάρκιν και γυρίσαμε στην κανονικότητα» 30/10/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Εργκίν Αταμάν πιστεύει πως η νίκη επί του Ολυμπιακού θα ανεβάσει το ηθικό της Αναντολού Εφές, ενώ τόνισε το πόσο σημαντική ήταν η επιστροφή του Σέιν Λάρκιν. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τούρκος προπονητής: «Είναι μία καλή νύχτα για εμάς. Είναι απλό επέστρεψε ο Λάρκιν και γυρίσαμε στην κανονικότητα. Είναι μία νίκη που θα ανεβάσει το ηθικό μας. Ο Ολυμπιακός είχε αυτοπεποίθηση, είχε κερδίσει εδώ την Μακάμπι και την Αρμάνι. Τα παιδιά έκαναν πολύ καλή δουλειά και έπαιξαν, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία δύο χρόνια». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ