Βίντεο: “Σκότωσε” τον Ολυμπιακό και βγήκε MVP 09/04/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στον Νάντο Ντε Κολό κατέληξε το βραβείο του MVP, της τελευταίας αγωνιστικής του Top16 της Ευρωλίγκας, λόγω της εξαιρετικής του εμφάνισης στη νίκη της ΤΣΣΚΑ επί του Ολυμπιακού. Ο Γάλλος γκαρντ ήταν εξαιρετικός στο παιχνίδι του ΣΕΦ, μετρώντας 36 βαθμούς στο σύστημα αξιολόγησης και έχοντας σε 27:22’’, 20 πόντους (12/13 β., 4/9 2π.), 4 ριμπάουντ, 4 ασίστ, 3 κλεψίματα και 1 τάπα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ