Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ – Ολυμπιακός: Οι διαιτητές του ντέρμπι στην EuroLeague 05/10/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ντάνιελ Ιερεθουέλο, ο Ζοζέφ Μπισάνγκ και ο Γκίτις Βίλιους είναι οι τρεις διαιτητές που θα σφυρίξουν στο ντέρμπι της δεύτερης αγωνιστικής της EuroLeague ανάμεσα σε Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ και Ολυμπιακό. Οι πράσινοι θα υποδεχθούν τους ερυθρόλευκους στο ΟΑΚΑ το βράδυ της Παρασκευής 9 Οκτωβρίου, με τη διοργανώτρια αρχή να τοποθετεί στη θέση του πρώτου διαιτητή του αγώνα τον Ντάνιελ Ιερεθουέλο, μία από τις πιο έμπειρες σφυρίχτρες της EuroLeague. Δεύτερος διαιτητής θα είναι ο Ζοζέφ Μπισάνγκ και τρίτος ο Γκίτις Βίλιους. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ