Νέο συμβόλαιο με Κινγκς ο Ντίβατς 30/03/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βλάντε Ντίβατς από τον Αύγουστο του 2015 είναι αντιπρόεδρος και τζένεραλ μάνατζερ της ομάδας του Σακραμέντο, ωστόσο θα παραμείνει κι άλλα χρόνια στους Κινγκς, αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο. «Η αφοσίωσή μου στους Κινγκς υφίσταται από τις ημέρες που ήμουν παίκτης τους και είμαι ευγνώμων που θα συνεχίσω να είμαι μέλος τους, χτίζοντας ένα ελπιδοφόρο μέλλον. Ξέρω πως έχουμε ό,τι χρειάζεται για να γίνουμε ένας επιτυχημένος οργανισμός και ανυπομονώ να συνεχίσω να βελτιώνω κι άλλο την πρόοδο που έχουμε κάνει», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του βετεράνου άσου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ