Πέρασαν από τεστ για κορονοϊό στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ – Στο ΟΑΚΑ ο Νέντοβιτς (ΦΩΤΟ) 12/08/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ξεκίνησαν οι απαραίτητες διαδικασίες για την έναρξη της προετοιμασίας στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ. Οι παίκτες, το τεχνικό τιμ και το σταφ των «πράσινων» υποβλήθηκαν σε τεστ για Covid-19 το μεσημέρι στο ΟΑΚΑ. Το «παρών» έδωσε και ο Νεμάνια Νέντοβιτς, ο οποίος αφίχθη στην Αθήνα το βράδυ της Τρίτης (11/8). Το προσεχές διήμερο (13 και 14/8) οι «πράσινοι», χωρισμένοι σε δύο γκρουπ, θα υποβληθούν στα καθιερωμένα εργομετρικά τεστ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ