ΒΙΝΤΕΟ: Πέλικανς – Τζαζ: Επανεκκίνηση με διαμαρτυρία Black Lives Matter! Γονάτισαν όλοι στον εθνικό ύμνο των ΗΠΑ 31/07/2020 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πρώτο παιχνίδι στο ΝΒΑ μετά την καραντίνα και οι παίκτες των Πέλικανς και των Τζαζ που ανοίγουν το πρόγραμμα της επανέναρξης, δεν ξέχασαν τον αδικοχαμένο Τζορτζ Φλόιντ. Φορώντας μπλουζάκια που έγραφαν «black lives matter», γονάτισαν κατά την διάρκεια του εθνικού ύμνου των ΗΠΑ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ